Otevřený dopis serveru Manipulátoři. cz a jeho šéfovi Janu Cemperovi - DOPLNĚNO!!! A ještě jednou doplněno!
RSS

Otevřený dopis serveru Manipulátoři. cz a jeho šéfovi Janu Cemperovi - DOPLNĚNO!!! A ještě jednou doplněno!

-vlkp- 2.11.2019   KosaZostra čili vlkovobloguje.wordpress.com Nevážený pane Cempere, byl jsem jedním ze čtenářů svého webu Kosa Nostra a zároven posluchače Slobodného vysielače upozorněn na článek Facebook předvedl, jak může bojovat proti dezinformacím. Došlápl si na Slobodný vysielač , který na Manipulátorech.cz vyšel dne 20.10. Jistě vám nebude proti mysli, když jej pro své čtenáře přeberu. Nikoli kvůli tomu, že by snad neuměli rozkliknout zadaný odkaz, ale prostě proto, že je na Kose železným zvykem citovat plně a nezkresleně, pokud se můj web k čemukoli vyjadřuje. Vedle toho naprosto nehodlám připravit žádného ze svých čtenářů o hluboký duševní zážitek a křištálovou pravdomluvnost vašeho sdělení, protože řada z nich, by se mohla, po určitých zkušenostech s vámi a vaším serverem, mou výzvu k jeho opětné návštěvě ignorovat. Což by byla velká škoda. Pro vás, pro mne a především pro Slobodný vysielač. Takže si vám dovolím předat slovo: Sociální síť Facebook předvedla, jak může v budoucnu účinněji bojovat proti dezinformacím. Krátkodobě si došlápla na stránku Slobodného vysielače. Ten je na Slovensku jeden z hlavních aktérů tamní dezinformační scény. Slovenský web Konspiratori.sk riziko dezinformací z jeho strany hodnotí známkou 9,2 na stupni o 1 (nejnižší) do 10 (nejvyšší). Jako příklad dezinformací jde zmínit zpochybňování využití sarinu syrskou armádou při vojenských operacích. Slobodný vysielač má i dceřiný projekt v Čechách. Svobodný vysílač kromě šíření dezinformací poskytuje prostor šéfredaktorovi dalšího dezinformačního webu Aeronet vystupujícím pod pseudonymem VK (Vedoucí kolotoče). Vítek Tapin Jirásek s ním dělá rozhovor každý týden. Zpět ovšem k slovenskému projektu. Tomu byla opakovaně omezena jejich facebooková stránka. Jejich aktuální statusy se nezobrazují na zdi ostatních uživatelů. V praxi to tedy funguje tak, že pokud chcete zjistit co Slobodný vysielač sdílí, musíte přímo na jejich stránku. Ve výběru se statusy nezobrazí. Omezení však potrvá zatím jen do zítra. Internetové rádio si stěžuje , že se tak stalo už opakovaně. Poprvé v době prezidentských voleb na Slovensku. „Slobodnému vysielači se na Facebooku přestaly zobrazovat příspěvky v newsfeedu uživatelů. Stěžují si, že je to cenzura, osobně mi to nevadí. Výsledkem je, že jejich dnešní příspěvky mají v průměru tak dva lajky a téměř žádné komentáře, dosah minimální. Opět se ukazuje, že mnoho lidí čte a komentuje takové nesmysly a dezinformace jen proto, že jim to servírují přímo sociální sítě. Děsivě na mě působí např. výběr nejdůležitějších zpráv Google News, které mi nabízí můj smartphone. Netuším na základě jakého algoritmu to funguje, ale denně tam mám kromě normálního obsahu i dost bludů jako jsou Hlavné správy, Slobodný výber apod.,“ podotýká redaktor Denníku N Peter Farárik.-- - Je pravdou, že Facebook přechodně zablokoval stránky Slobodného vysielača. Nejspíš bude také pravda, že vaši slovenští pobratimové hodnotí Slobodný vysielač, jak hodnotí. Na rozdíl od vás i jich si ovšem my z alternativy, tedy nejméně z Kosy a Slobodného vysielača, neochvějně myslíme, že KAŽDÝ MÁ PRÁVO NA SVOBODNÉ UTVÁŘENÍ A VYJÁDŘENÍ VLASTNÍHO NÁZORU . Bez ohledu na mínění okolí a zejména samozvaných cenzorů a hlasatelů jediné přípustné pravdy. Tedy například vás nebo Manipulatorů.sk Podobně je další smutnou pravdou, že takoví jako vy, vítají cenzuru jako žádoucí postup. Téměř shodně s výročím Listopadu 89. Je zjevné, že vy chápete demokracii jako polopolicejní stát, kde zkrátka jiný, než váš názor není nejen že vítán, ale je NEPŘÍPUSTNÝ a tedy sankcionovatelný! Vzhledem k právě uvedenému, jsem nucen konstatovat, že takové pojetí demokracie je pro mne, moje čtenáře, Slobodný vysielač a jeho posluchače, naprosto nepřijatelné a vždycky takovým zůstane. Výběrovou demokracie jsem na vlastní kůži zažil před Listopadem dostatečně a to skoro 40 let. Vy se od tehdejších ostražitých soudružek z uličních výborů principiálně nelišíte vůbec v ničem. Jen máte k dispozici daleko mocnější nástroje než ony. Možná vás překvapilo, proč mluvím jednak za sebe a svůj blog a jeho čtenářstvo a vedle toho i za Slobodný vysielač a jeho posluchače. Cítím se k tomu plně legitimován. Už více než 4 roky vysílám /skoro/ každý pátek pravidelnou zahraničně politickou komentářovou relaci Hodina vlka, kde mi je vzácným a velmi fundovaným partnerem spolumajitel Slobodného vysielača Boris Koroni. Jen pro úplný pořádek dodávám, že co do poslechovosti se dlouhodobě jedná jeden ze dvou nejsledovanějších pořadů toho internetového radia vůbec. SVsk mi je druhou rodinou a proto cítím přirozenou potřebu při každém útoku na tuto rodinu a to zejména útoku LŽIVÉM – reagovat. Názor nějakých Manipulátorů.sk by mne nechal naprosto klidného. Já si o nich totiž myslím daleko nepěknější věci. Stejně jako o vás osobně i vašem internetovém prostoru. Jedna věc je názor na cokoli. To už bylo vysvětleno. Druhá pak VYSLOVENÁ LEŽ! A té jste se dopustil tímto tvrzením – cituji:  Slobodný vysielač má i dceřiný projekt v Čechách. Svobodný vysílač kromě šíření dezinformací poskytuje prostor šéfredaktorovi dalšího dezinformačního webu Aeronet vystupujícím pod pseudonymem VK (Vedoucí kolotoče). Vítek Tapin Jirásek s ním dělá rozhovor každý týden. Pravdou je, že Slobodný vysielač NEMÁ žádný dceřiný projekt v Čechách. Stejně tak je pravdou, že Slobodný vysielač NEMÁ a nikdy NEMĚL a MÍT nebude cokoli společného se Svobodným vysílačem! Jde o dvě naprosto různé entity, které nejsou nijak vzájemně propojeny. Určitě ne majetkově, kapitálově, vlastnicky, technicky, koordinačně, programově! A také nikdy v těchto segmentech v minulosti propojeny nebyly! Pokud byste snad propátral archiv obou internetových radií, nepochybně byste tam mohl najít několik málo shodných jmen, v řídkých vystoupeních na obou projektech. Opakuji – několik málo. A to nikoli na základě vzájemné spolupráce nebo snad nějaké projektové příbuznosti, nýbrž na základě toho, že prostě jedno nebo druhé radio dotyčného pozvalo, nezávisle na sobě, do konkrétní relace. Jednou se tohle, a já dodávám – bohužel, přihodilo i mně. Kdy jsem přijal pozvání pánů Dukáta a Kapala do jejich pořadu. Jednou stačilo a podobnou zkušenost nehodlám už nikdy opakovat. Je to asi stejné, jako bych rozprávěl s vámi. Tihle dva mají na diskusi s někým, kdo má jiný názor než oni přesně stejné nastavení jako vy. Jen s opačným znaménkem. Ale abych vás i sebe nepřipravoval o čas - konstatuji, že vaše tvrzení ohledně propojení obou Vysílačů je naprosto lživé. A je li lživé tvrzení, je nutné považovat za lháře také toho, kdo ono tvrzení šíří. Což jste v daném případě vy. Dále jsem nucen poznamenat, že to není poprvé, co jste se dopustil šíření informací, které se ukázaly být v zásadním rozporu se skutečností! Viz jiný váš text z Manupulátorů. cz, který jste vydal 7.3. 2019 pod titulkem HOAX: USA jedná o umístění vojenské základny na Slovensku Kde jste označil tehdejšího slovenského prezidentského kandidáta Eduarda Chmelára za šiřitele hoaxů v souvislosti s jeho prohlášeními o jednání mezi slovenskou a americkou vládou ohledně možnosti vzniku americké vojenské základny na území našeho východního souseda. Na tento váš vysloveně z palce vycucaný text jsem reagoval kontra článkem Manipulátoři.cz, Eduard Chmelár a komu a jak záleží na faktech kde jsem dostatečně a pečlivě doložil, že jste svoje čtenáře klamal. A zároveň vás vyzval, abyste se jim i panu Chmelárovi omluvil. S tím, že vám k tomu, v případě potřeby poskytnu prostor na své Kose. Není pro mne překvapením, že vás ani nenapadlo se s nějakou omluvou obtěžovat. Nechci přivolávat to nejhorší na naši, už takhle těžce zkoušenou zemi, ale mám temnou obavu, že jste se možná rozhodl kandidovat na úřad prezidenta a proto jste si osvojil morésy současného držitele tohoto úřadu. Ten se také neomlouvá, jen konstatuje, že článek vlevo dole se nepodařilo najít. Vy zase nejspíš jste toho Chmelára viděl někde vpravo nahoře. A také to nemůžete nalézt. Vyjde to v obou případech nastejno! Jen nechápu, jak si v takovém případě dovolujete Zemana kritizovat….. Znovu opakuji – pokud nedoložíte, že Svovobodný vysílač je dceřiným projektem Slobodného vysielača a že tedy existuje propojení mezi moderátory Svobodného vysílače a jejich hosta z Aeronetu, vystupujícího pod značkou VK, budu vás veřejně označovat za lháře. Jednou, třeba v případě Eduarda Chmelára, se splést může každý. Pokud ovšem ke stejné situaci dojde znovu, aniž se šiřitel zjevného nesmyslu pokusí následně o nápravu alespoň náznakem omluvy, pak už nejde o náhodu, nýbrž o záměr a systém. Tedy o jasnou lež a to navíc co by pracovní nástroj. Dnešní otevřený dopis uzavřu tak jako posledně – pokud byste přemýšlel nad omluvou, neváhejte mne informovat! Rád ji zveřejním na Kose. Ale vyjdu vám vstříc ještě daleko více – nabídnu vám kdykoli čas na přímé vystoupení na Slobodném vysielači ve své, velmi sledované relaci Hodina vlka. Na termínu se bez obtíží, při troše dobré vůle z obou stran, lehce dohodneme. Bez jakékoli úcty vlk vydavatel a provozovatel blogu KOSA NOSTRA – naše věc zostra! P.S: Já jsem oba vaše inkriminované články na Kose zveřejnil v plném znění. Očekávám, že totéž na Manipulátorech.cz provedete s tímto otevřeným dopisem. Dodatek ze čtvrtečního rána: Bohužel teprve nyní jsem si uvědomil, že jsem přešel mlčením jedno Cemperovo zásadní tvrzení, špinící Slobodný vysielač a sice toto: Slovenský web Konspiratori.sk riziko dezinformací z jeho strany hodnotí známkou 9,2 na stupni o 1 (nejnižší) do 10 (nejvyšší). Jako příklad dezinformací jde  zmínit zpochybňování využití sarinu syrskou armádou při vojenských operacích. Chci Cempera a jeho propagandistickou tlupu ujistit, že ono zpochybnění neprovozuje jen Slobodný vysielač. A dokonce, že to ani neodstartoval. Zpochybnění viny syrské vládní armády a přirozeně i samotného prezidenta poprvé přišlo z úplně jiných míst! Vůbec první studie, která velmi vážně otřásla věrohodností zavedených tvrzení o Assadově roli, resp., úloze Syrské vládní armády v souvislosti s plynovými útoky ve Velké Ghutě byla vypracována na nejprestižnější technické univerzitě světa – Massachusettském technologickém institutu! Informace o téhle studii a jejích výstupech je na amerických zdrojích k nalezení například zde . Další odvolávku na studii MIT, která velmi otřásá původním tvrzení Cemperů a spol. o tom, kdo použil sarin při plynovém útoku ve Velké Ghutě, lze nalézt na jiném americkém serveru – Zerohedge a to zde . Tím nejsem ani zdaleka hotov. Bývalá žalobkyně Mezinárodního soudu v Haagu pro válečné zločiny v Jugoslávii Carla del Ponte dala v tomto směru závažné svědectví  nikomu menšímu než BBC. Paní del Ponte šla tak daleko, že dokonce ukázala rovnou na rebely, jako pravděpodobnějšího viníka. Netuším, jakou známku trollovství by od Manipulátorů.cz i Manipulátorů.sk na stupnici 1-10 dostal MIT nebo paní Carla del Ponte, ale přesto je nejvýše na čase, aby na základě tohoto mého upozornění Cemper a spol. si jak paní prokurátorku, tak nejprestižnější technickou univerzitu světa okamžitě vzali pod podrobné zkoumání a nejlépe varovali před nimi alespoň ambasádu USA, pokud ne rovnou FBI a CIA! Možná, že Cemper a jeho úderka namítne, že velká Ghuta je dávno passé a co třeba taková Douma? Inu tady se lze opřít o BBC, konkrétně jejího producenta v Sýrii Riama Dalatiho a jeho  twitter . Jeho vyjádření jsou naprosto nekompromisní! Vše byl zinscenováno. Ne dosti na tom. Wikileaks  přinesly svědectví pracovníka OPCW, že zpráv a této organizace o plynových útocích v Doumě byla zmanipulována! Ovšem BBC? Wikileaks? Všehno jen trollové! Že Cempere! Dodatek ze čtvrtečního poledne Právě se mi ozval jeden z čtenářů Kosy a upozornil mne na nová čerstvá odhalení kolem tzv. „plynového“ útoku v Doumě. S kterými nepřišel nikdo menší než mimořádně renomovaný americký server Consortium News, který zveřejnil  rozhovor  s dalším s whistleblowerů z OPCW, který popisuje podivné praktiky kolem vydání závěrečné zprávy této organizace ohledně incidentu v Doumě. Zajímalo by mne, co s těmito informacemi udělá Cemper a spol. Podotýkám, že jde o interview starý 1 den…
Jak poznat nevěru?

Máte podezření, že vás váš protějšek podvádí?

Rychlá půjčka ihned

Není nic jednoduššího než si vybrat rychlou půjčku na www.finmoney.cz.

Špionážní technika

Jak zjistit pravdu? Pomocí profesionálních pomocníků.

Jirkovo rychlé půjčky

Srovnejte si online půjčky z pohodlí vašeho domova. 100% přes Internet

Slevové kupóny

Ušetřete nemalé peníze na online nákupech. Slevové kupóny do e-shopů.

Hry zdarma

Nejlepší hry zdarma.

Půjčka do výplaty online

Výhodná nabídky půjčky do výplaty až 30 000 Kč. Vyřízení online.

Účetní program AdmWin

Nabídky, zakázky, objednávky, sklady, faktury, dod.listy, účtenky EET

Přehled bankovních půjček

Srovnání půjček vám usnadní orientaci mezi různými nabídkami.

Finance na každý den

Prezentujte své podnikání a získejte nové zákazníky na Internetu.

Dnes nejprohlíženější